Dette er et lavterskeltilbud der vi prøver å gi deg veiledningen du trenger. Ta med deg dingsene dine og få god hjelp helt gratis. Det er ingen påmelding, men det er begrenset hvor mange vi klarer å hjelpe på en gang. Velkommen innom!

Tid og sted: Torsdager kl. 13-14 på møterom 1, Hamar bibliotek.

Digihjelp i Hamar

Tilbudet er en del av Digihjelpen i Hamar, som er et samarbeid mellom Hamar kommune (innbyggerservice og biblioteket), Seniornett Hamar og Hamar Frivilligsentral.

Vi vet det kan være vanskelig å finne frem på nett og bruke digitale tjenester. Bruk av mobil, nettbrett og PC er i dag en del av hverdagen, men ikke alltid like lett å forstå. Sammen tilbyr vi derfor drop-in, timebestilling, nybegynnerkurs og temabaserte kurs. Vi hjelper deg med digitale løsninger, apper, nettaviser, og å søke kommunale tjenester.

Les mer om de ulike tilbudene her