Hamar kommune har invitert alle lag og foreninger i området til å delta på den årlige Frivillighetsdagen, som går av stabelen den 14. september 2024 - klokka 12:00-15:00.

Frivillighetshelga gir lag og foreninger en unik sjanse til å presentere seg og vise innbyggerne i Hamar hvilke aktiviteter som pågår, og som man selv kan bli en del av.

Egne stands

Alle deltagende lag, klubber og organisasjoner, som har meldt seg på i år, har fått tilgang til egne stands eller telt. Her vil de presentere sin idrett eller aktivitet, dels med et interaktivt fokus, slik at besøkende kan prøve ut og oppleve aktiviteter i størst mulig grad.

Målet med arrangementet er at alle, uansett alder og interesse, skal få muligheten til å utforske mangfoldet i Hamar. Interesserte besøkende kan møte lagene ansikt til ansikt, stille spørsmål og kanskje finne et tilbud som passer for seg – kanskje kan det bli en meningsfull aktivitet i mange år framover.

Uansett om man er på jakt etter en ny hobby eller ikke, er det moro å se hva frivilligheten i Hamar kan by på.

Velkommen til en flott dag på Stortorget!

Foto fra tidligere Frivillighetsdag med aktivitet i Kirkebakken ned mot Stortorget.

Frivillighetsdagen arrangeres av Kultur og frivillighet i Hamar kommune.