Chris Holsten åpnet showet med sitt energiske og fengende repertoar og satte standarden for resten av kvelden. Jarle Bernhoft, kjent fra TV-programmet «Hver gang vi møtes» og som mentor i «The Voice» fulgte flott opp med både stemmeprakt og tilstedeværelse.

Høydepunkt

Kveldens høydepunkt var selvsagt den legendariske rockestjernen Lenny Kravitz. Med sitt ikoniske sound og utstråling, leverte Kravitz en uforglemmelig konsert. Det er fem år siden sist han spilte i Norge, og mange hadde reist langt for å høre akkurat sitt idol.

- Helt fantastisk å kunne presentere ham her i året der Hamar fyller 175 år, uttaler kultursjef Morten Midtlien.

Sommernatt og stor takk

Den gode stemningen på arenaen ble forsterket av et strålende vær; solskinn og 26 grader ga nærmest en Syden-følelse i Hamar. Himmelen over arenaen ut mot midnatt, var også et flott skue i seg selv.

Vi ønsker å takke publikum, både de som kom fra nærområdet og de som hadde reiste lenger, for å ville dele denne konsertopplevelsen med oss. Tusen takk for all entusiasme og glede og for at dere bidro til en fantastisk konsertkveld!

Arrangementet ble organisert av Hamar kommune og Vikingskipet i samarbeid med Venues.

#nærmerehverandre
#liveihamar